loading...
دانلود جدیدترین بازی ها و نرم افزار های اندروید
بازدید : 110 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

2XL MX Offroad

 

اگر به بازی های موتور سواری علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما بازی ۲XL MX Offroad را تجربه کنید . این بازی که سرتاسر هیجان است علاوه بر گرافیک بسیار بالا از تم بسیاری خوبی نیز برخوردار بوده که می تواند تجربه ای جدید از مسابفات موتور سواری را برایتان به ارمغان آورد . از میان ویژگی های این بازی می توان به رقابت با ۸ رقیب در حالت تک نفره ، قابلیت سفارشی کردن موتور خود به صدها ظاهر مختلف ، نمایش دوربین اول شخص و سوم شخص ، مسابقات قهرمانی و مسابقات آزاد اشاره نمود .

بازدید : 66 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

BLOOD & GLORY

 

برخی برای تماشای قدرت می آیند و برخی دیگر برای تماشای شجاعت ؛ اما همه ی آنها برای BLOOD & GLORY می آیند !
این بازی که گرافیک خارق العاده ای دارد هیجانی نزدیک به یک مسابقه تن به تن واقعی  را در محید آندروید داده و احساس خشونت و انتفامی که در بین مبارز ها وجود دارد به بهترین گونه به نمایش در می آورد . هر مبارز ویژگی های خاص خود را دارد ؛ یکی تجهیزاتش کامل است و دیگری بازوی قدرتمند تری دارد اما همه برای جنگ آمده اند . اگر شما نیز روحیه جنگ طلبی دارید استفده از این بازی را که به صورت HD عرضه شده است از دست ندهید !

بازدید : 69 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

Skateboard Party HD v1.01

 

این بازی اولین بازی سه بعدی و هیجان انگیز  به سبک شبیه سازی اسکیت بوردینگ می باشد.با تکمیل مراحل تجربه ی اسکیت باز خود را بیشتر کنید و امتیازات بیشتری را کسب کنید.همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا تنظیمات کلی اسکیت باز خود را مطابق با سلیقه ی خود تغییر دهید و از بازی بیشترین لذت را ببرید.

بازدید : 67 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

 

 

بازدید : 53 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

چند روزی بیشتر تا آمدن زمستان باقی نمانده است و با نشستن برف بر روی کوهها مسابقات اسنوبورد نیز آغاز خواهد شد . اگر شما نیز به این ورزش شاد و هیجان انگیز علاقه دارید حتما بازی اندرویدی آن نیز نظرتان را جلب خواهد نمود . این بازی که SummitX Snowboarding نام دارد شما را به کوه ها و در دل مسابقات زمستانه اسنوبورد سواری خواهد برد . خود را آماده سازید تا بتوانید با کسب امتیازات بیشتر از طریق به اجرا در آوردن حرکات نمایشی بر رقیبانتان پیروز گردید .

این بازی که به صورت HD عرضه شده است از محیط فوق العاده زیبایی برخوردار بوده و با گیم پلی بی نظیر خود می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد .

بازدید : 86 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

N.O.S. Car Speedrace

 

آیا از بازی های اتومبیل سواری که همگی آنها تنها بر روی یک سطح صاف حرکت می کنند خسته شده اید ؟

اکنون وقت آن  رسیده است که تجربه ای جدید در بازی های اتومبیل رانی را برای خود به ارمغان آورید . N.O.S. Car Speedrace نام این بازی زیبا و هیجان انگیز می باشد که مراحل آن در پیست های ناهموار که از روی مسابقات واقعی شبیه سازی شده است برگزار می گردد . گرافیک بالای این بازی در کنار حجم نسبتا پایینش و همچنین انتخاب یک ریتم مسابقه ای نوین در بین بازی های موجود ، N.O.S. Car Speedrace را به یک بازی تمام عیار تبدیل نموده است .

بازدید : 255 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

یک بازی کاملا متفاوت در زمینه ی مسابقات اتومبیل رانی…در این بازی که از گرافیک بالایی برخورار است باید مهارت خود را در مقابل تعدا زیادی از راننگان ماهر به نمایش بگذارید و شانس خود را برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان امتحان کنید.شما می توانید از میان سبک های مختلف بازی از جمله مسابقات معمولی – مسابقات زمان دار – دوئل و … یکی را انتخاب کرده و هیجان واقعی را تجربه کنید .

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,878
  • بازدید ماه : 1,878
  • بازدید سال : 19,884
  • بازدید کلی : 46,446
  • کدهای اختصاصی
    فروش ویژه ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)



    ادکلن مردانه Lalique Encre Noire پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب LALIQUE. جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان. با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای که حیرت همگان را بر می انگیزد ...
    مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.
    » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 44000 تومان