loading...
دانلود جدیدترین بازی ها و نرم افزار های اندروید
بازدید : 45 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

 

exDialer

 

 

 

 

exDialerنام اپلیکیشنی است کاربردی که می تواند جایگزینی مناسب برای شماره گیر پیش فرض اندروید گوشی شما باشد . این برنامه که کاملاهوشمند می باشد به عنوان یکی از برترین شماره گیرهای اندروید مارکت شناخته شده است که با پشتیبانی خود از زبان شیرین پارسی می تواند با دسترسی ساده تری در اختیار پارسی زبانان قرار گیرد . محیط کاربری بسیار زیبا و دل انگیز با قابلیت نمایش تمامی اطلاعات مربروط به هر مخطاب یا شماره از ویژگی های این برنامه به شمار می آیند .

بازدید : 85 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۱٫۱٫۰

یک نرم افزار بسیار جالب در زمینه ی اضافه کردن افکت های تتو به عکس های شما….برای استفاده از این نرم افزار کافی است عکس های گرفته شده توسط دوربین و یا عکس های موجود در گالری را توسط این نرم افزار باز کنید و بعد با استفاده از ۷۰ نوع مدل تتو عکس های خود را ویرایش کنید.

بازدید : 92 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

ghostcam_spirit_photography

 

 

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۱٫۱٫۱

به کمک این نرم افزار جالب می توانید عکس هایی که در آنها روی وجود دارد را به صورت حرفه ای ایجاد کنید و با نمایش آن به دوستانتان و یا به اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی دوستانتان را متعجب کنید.همچنین این نرم افزار تنظیمات کاملی را در اختیار شما فرار می دهد تا بتوانید عکس های خود را به صورت حرفه ای ویرایش کنید.

بازدید : 72 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Birthday Manager

 

 

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۲٫۲

به کمک این نرم افزار جالب قادر خواهید بود تا تولد دوستانتان را که متصل به گوگل می باشد را روی صفحه نمایش خود نمایش دهید.تنها کاری که نیاز هست انجام دهید این هست که تاریخ تولد دوستانتان را در بخش مربوطه در اکانت گوگل خود وارد کنید تا به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آپدیت شود.

بازدید : 60 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

360 panorama

 

 

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۱٫۰

به کمک این نرم افزار فوق العاده قادر خواهید بود دوربین گوشی اندرویدی خود را به طور کامل به یک دوربین ۳۶۰ درجه تبدیل کنید و از گرفتن عکس های پانورامایی ۳۶۰ درجه در هر مکان و زمانی لذت ببرید.امکان به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی فیسبوک – توییتر و … از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود.

بازدید : 69 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

ورژن این نسخه از نرم افزار : ۳٫۹

این نرم افزار قادر است با ایجاد تغییراتی در تنظیمات گوشی هوشمند اندرویدی شما عملکرد مموری گوشی را ارتقا دهد و موجب سرعت بهتر در اجرای برنامه ها شود.شما می توانید عملکرد نرم افزار را هنگامی که در حال حذف فایل های اضافه در مموری هست را تماشا کنید و حتی برای نرم افزار حدنصاب تعیین کنید.قابلیت بهبود دهنده ی مموری به صورت اتوماتیک از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود.

بازدید : 63 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Player-pro

 

 

PlayerPro Music Playerیکی از حرفه ای ترین اپلیکیشن های پخش موزیک ساخته شده برای اندروید می باشد که امکانات فراوانی را در زمینه موزیک و پخش آن برایتان فراهم می آورد .

ویژگی های کلیدی این نرم افزار :

- جست و جو مرتب کردن آهنگ ها شما بر اساس معیار های مختلف از قبیل البوم ، خواننده ، ژانر ، آهنگ ها ، فولدر ها و آلبوم خواننده ها
- مروگر و پخش کننده ویدیو
- قابلیت نصب ۱۴ پوسته متخلف به صورت رایگان برای تغییر محیط کاربری برنامه
-استفاده از دکمه های بزرگ برای کنترل بییشتر روی پخش و قطع موزیک
- جستجو ،دانلود و ذخیره خودکار لیریک هر آهنگ
- ویرایشگر تگ
- و …

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,911
  • بازدید ماه : 1,911
  • بازدید سال : 19,917
  • بازدید کلی : 46,479
  • کدهای اختصاصی
    فروش ویژه ادکلن مردانه لالیک (Lalique Encre Noire)



    ادکلن مردانه Lalique Encre Noire پدیده تکرار نشدنی کمپانی محبوب LALIQUE. جزو 10 ادکلن پر فروش تاریخ جهان. با رایحه ای قدرتمند، قاطع، جذاب و افسانه ای که حیرت همگان را بر می انگیزد ...
    مدیران ، مهندسان ، تجار و افراد موفق جامعه بیشترین دوستداران این رایحه ی تند ، تلخ و چوبی مردانه اند. این رایحه آمیزه ای از وتیور ، سرو ، مشک و سایر ترکیبات معطر و تلخ جنگلیست . حکاکی نام lalique روی در چوبی این عطر اصالت این عطر فرانسوی را به تصویر می کشد. شخصیت Lalique Noire همیشه جاودان بوده و برای عاشقانش اصالت همیشگی به جای گذاشته است. در پایان باید گفت که این عطر در زبان فرانسه با نام جوهر سیاه شناخته می شود که جلوه ای افسانه ای به این همیشه محبوب جهان عطر و ادکلن بخشیده است.
    » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 44000 تومان